tirsdag 6. november 2012

"Midt i uka # 23"

Da var det tirsdag igjen og ny utfordring...
Temaet er som vanlig "Ditt bilde denne uka"


Her er mitt bilde...
En nydelig plante som en venninne av meg hadde i vinduskarmen.
Den var full av sånne små blomster.

Bildet ditt må jo ikke været tatt denne uka, 
men kanskje fortelle litt om hva som har skjedd,
 eller at det er et bilde du har en følelse for akkurat nå...

Håper du blir med...

Det eneste du trenger å gjøre er å linke hit og
sette ditt innlegg på listen under her. Trykk på “Add your link”.
Fyll inn brukernavn/bloggnavn + direkte lenke til dette  innlegget + epost adresse (vises ikke).
 Du blir også bedt om å velge (select) et bilde til å ha som knapp på linklisten.
Velg da bildet for dette aktuelle innlegget.

Klemmer fra Ingvill

10 kommentarer:

  1. Mitt bidrag er av en som snudde meg ryggen i sommer:)))

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde du viser:)) Ønsker deg ei fortsatt fin uke:))

    SvarSlett
  3. What a beautiful little flower. You shot it well.

    SvarSlett
  4. For noen nydelige blå blomster! Supert bilde!

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde i farger og komposisjon. Likte veldig godt den korte dybdeskarpheten!
    Ha en fin uke videre:)

    SvarSlett
  6. Så vakker blomst! Minner om en sommerfugl! -Margit-

    SvarSlett
  7. Hei!
    Alltid like spennende med fotoutfordringer, og en flott måte å lese andre blogger!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig liten blomst ... og flott fotografert. Fint med så du bakgrunn!

    SvarSlett
  9. Nydelig bilde! jeg har visst falt litt ut av denne utfordringa jeg. Vært litt lite blogging for tia, men virker som om det er på opptur igjen nå. :-D Kommer tilbake før du aner med midt-ukebilder. :-)

    SvarSlett